Приймання авто у неробочий час – нова послуга ВІДІ Кузовний сервіс


Ми стаємо ближче до вас, для вашої зручності ВІДІ Кузовний сервіс запускає нову послугу «Приймання авто у неробочий час».

ПЕРЕВАГИ ПОСЛУГИ "ПРИЙМАННЯ АВТО У НЕРОБОЧИЙ ЧАС"

1. Ви маєте змогу залишити автомобіль на кузовний сервіс у будь-який зручний для вас час з 20:00 вечора до 08:00 ранку.

2. Процес замовлення відбувається онлайн через особистий кабінет VIDI.

3. Протягом усього часу ваш автомобіль знаходитиметься під охороною.

4. Ключі від авто зберігаються у персональній комірці поштомату, доступ до якої надається виключно консультанту-приймальнику кузовного сервісу.

5. Узгодження необхідних ремонтних робіт відбувається під час телефонної розмови у найближчий робочий день.

ЯК СКОРИСТАТИСЬ ПОСЛУГОЮ

1. Залиште онлайн-заявку

Зареєструйте свій обліковий запис на сайті VIDI.UA, вказавши номер телефону та пароль, що прийде у смс, або зайдіть у вже існуючий «Особистий кабінет клієнта». Далі виберіть послугу “Приймання авто у неробочий час”.

Для цього зазначте:

  • дату, коли плануєте візит у ВІДІ Кузовний сервіс;
  • реєстраційний номер автомобіля;
  • реєстраційний номер евакуатора (якщо є така необхідність).

Після внесення вищезазначених даних в “Особистому кабінеті клієнта” вам надійде мапа маршруту з описом подальших дій.

2. Приїздіть до нас

Коли ви приїдете на територію VIDI, що на Кільцевій дорозі, 56 у с. Софіївська Борщагівка, наша система безпеки перевірить реєстраційний номер вашого авто або евакуатора та автоматично відкриє ворота для в’їзду на територію підприємства.

Розміщені на території інформаційні елементи (пілони) скерують вас / водія евакуатора до спеціального паркувального майданчика.

3. Підтвердить через особистий кабінет клієнта паркування авто або розвантаження евакуатора

Після паркування або розвантаження автомобіля вам необхідно в “Особистому кабінеті клієнта” підтвердити факт розміщення автомобіля на спеціальному паркувального майданчику та прослідувати за вказівниками до поштомату.

Далі, за допомогою особистого кабінету клієнта, відкрийте комірку (номер комірки буде вказано в інтерфейсі сторінки “Особистого кабінету клієнта”), залиште у ній ключі від авто та супутні документи (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу й сервісну книжку) та закрийте її.

Щоб покинути територію ВІДІ Кузовний сервіс – пройдіть за вказівниками до виходу, та за допомогою особистого кабінету клієнта відкрийте калітку.

4. Очікуйте на зворотній зв’язок

У найближчий робочий день консультант-приймальник ВІДІ Кузовний сервіс отримає з поштомату ключі від авто та зателефонує вам, щоб погодити перелік необхідних робіт.

Ось так легко і просто скористатися новою послугою “Приймання авто у неробочий час” у ВІДІ Кузовний сервіс.

*Послуга надається підприємством ВІДІ Кузовний сервіс що знаходиться за адресою: с. Софіївська Борщагівка, вул. Велика Кільцева, 56.